piątek, 27 września 2013

Lakiery Miss X - 01

Recenzja oraz zdjęcia przygotowane przez http://nail-artaddict.blogspot.com

Jakiś czas temu, na facebook'owym profilu Drogerii Sekret Urody został ogłoszony męski konkurs :) Męski znaczyło tylko tyle, że organizowai go mężczyźni :) Był to konkurs na manicure, a nagrodą były lakiery nowej firmy wchodzącej dopiero na rynek.

Marka ta to Miss X i będzie/jest dostępna tylko w Drogeriach Sekret Urody. Udało mi się zająć pierwsze miejsce i w moje ręce trafiły 4 lakiery tej firmy.


Dzisiaj będziecie mogły zobaczyć wszystkie naraz, ponieważ mają identyczne właściwości, a różnią się kolorami :) Lakiery mają cudne kolory. Z resztą same zobaczcie :)



Teraz może kilka wspólnych właściwości dla tych lakierów:

  • Pojemność: 8 ml 
  • Cena: 6,90 zł 
  • Dostępność: drogerie Sekret Urody
  • Konsystencja: dość rzadka, ale nie rozlewa się na skórki
  • Pędzelek: płaski, prosto ścięty
  • Krycie: 2 warstwy 
  • Wysychanie: szybkie, na wysoki połysk (zdjęcia bez topu)
  • Zmywanie: bez problemu, perłowy nieco trudniej


Lakier Miss X 04 to lakier o perłowym wykończeniu, którego osobiście nie lubię. Niestety smuży - jak to lakiery tego typu.


 Drugi kolor Miss X 07 podbił moje serce :) Jak nie lubię różu, tak ten będę nosić z przyjemnością :)



Kolejny lakier, który bardzo mi się spodobał to Miss X 15.  Jest to kolor, który będzie idealnie pasował do każdej jesiennej stylizacji.



No i ostatni Miss X 18 :) Piękny koral!



Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was zdjęciami :) Niestety na temat trwałości nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ na moich paznokciach wszystkie lakiery trzymają się dość długo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz