wtorek, 1 października 2013

Lakiery MissX - 02

Recenzja oraz zdjęcia przygotowane przez http://kiciamakeupart-cosmetics.blogspot.com 



Lakiery otrzymałam w konkursie na manicure organizowanym przez Drogerie sekret urody oraz MISS X .

Jak tylko otrzymałam paczuszkę od razu musiałam wypróbować lakiery,soczyste kolory same kusiły,nawet mój teść się ze mnie śmiał, że dobrze paczki nie otworzyłam a już paznokcie pomalowane.

Pierwszy manicure: 




Kolorki otrzymałam idealne na jesienne wojaże.....

Poniżej przedstawiam zdobienia wykonane za pomocą lakierów MISS X oraz farbek akrylowych i metodą wodną, mam nadzieję że wzory będą dla was inspiracją.

Lakiery przechowuje w lodówce aby jak najdłużej mi służyły,dlatego na zdjęciu są oszronione. 




Pojemność: 8 ml
Cena: 6,9 0zł
Dostępne: Drogerie Sekret Urody

PLUSY:
Piękny połysk
Szybkoschnące 
Idealne do wzorów i tradycyjnego manicure
Nasycone kolory (ogromny wybór)
Ładnie kryje
Nie pozostawia smug

MINUSY:
Brak





2 komentarze:

  1. Jak miło zobaczyć swoje pazurki w tak doborowym towarzystwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory! Najbardziej podoba mi się ten czerwonawy.

    OdpowiedzUsuń