środa, 9 października 2013

Miss X #02 - śnieżnobiała biel

Recenzja oraz zdjęcia przygotowane przez: http://anitakulikowska89.blogspot.com/2013/10/miss-x-02-snieznobiaa-biel.html

Cześć,
Jak zapewne zauważyłyście u mnie ostatnio się pojawiają same recenzję, ale ze współpracy trzeba się wywiązać i już wkrótce pojawią się moje ulubione zdobienia.

Ale ja tu gadu gadu a notka jest dziś na inny temat a mianowicie na kolejny i już ostatni lakier jaki dostałam w ramach współpracy z firmą Miss X. Widzieliście już do tej pory dwa poprzednie lakiery różowy i nudziak, a dziś przyszła kolej na.... ŚNIEŻNOBIAŁĄ BIEL. Tak ją nazwałam, bo właśnie taka jest. I co najlepsze ten post dziś będzie chwalisiem jak i komplementem dla tegoż lakieru.

Wybaczcie mi za ilość zdjęć, ale ciężko jest się na coś konkretnego zdecydować. No to zaczynam:




I oczywiście standardowo na początek jego właściwości ogólne:
Nazwa: Miss X nr 02
Pojemność: 8 ml
Cena: 6,90 zł
Krycie: 2 warstwy
Wykończenie: kremowe, jednolite i równomierne z połyskiem
Pędzelek: mały, płaski a w sam raz, prosto ścięty
Konsystencja: dość rzadka, nie rozlewa się na skórki
Wysychanie: szybsze niż u poprzedników (zdjęcia bez topu)
Zmywanie: standardowe
Opakowanie: buteleczka kwadratowa szklana z okrągłą zakrętką
Dostępność: Drogeria Sekret Urody
Ogólna Ocena: 6/6



Dodatkowe informacje: Lakier Miss X o numerze 02 to typowy lakier biały, który świetnie się nadaje jako lakier pod neony i do french manicure oraz jako lakier nawierzchniowy bez niczego lub do zdobień. Zastosowanie jak same widzicie ma wielopomysłowe i użyteczne w każdym calu. Pojemność ma taką samą jak wszystkie inne czyli 8 ml a konsystencja także nie uległa zmianie. Jest lekko lejąca i nie wylewa się na skórki. Pędzelek ma tak fantastyczny, że mi świetnie nim się malowało a zaletą tego jest również to, że jest równo ścięty. Na temat wysychania mogę się wypowiedzieć jasno: schnie szybciej niż beż i róż, po nałożeniu pierwszej warstwy zaczęłam malować już drugą i po ok 10 min lakier już był suchy :) Dlatego od razu przystąpiłam do zdobienia na białej bazie :)

Zdjęcia są oczywiście bez użycia topu. I to by było raczej tyle na jego temat. Udało mi się jeszcze uchwycić ostatnie promienie słońca i z tego jestem zadowolona najbardziej. Jestem pewna, że ten lakier będzie mi służył na bardzo długo. Cenę już znacie 6,90 zł a dostępne są nadal w drogeriach Sekret Urody.




Dziękuję jeszcze raz marce Miss X za zaufanie i mam nadzieję, że nie zawiodłam Was swoimi recenzjami.
Miło będzie mi jeszcze kiedyś móc dla Was wytestować inne lakiery i wyrazić swoją rzetelną opinię :)

1 komentarz:

  1. bardzo lubię białe lakiery, a ten w dodatku ma rewelacyjną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń